Друк
шаблоны сайтов
Бесплатные dle шаблоны.
Качайте шаблоны dle бесплатно с сайта.

OSTCHEM приділяє значну увагу модернізації залізничного парку підприємств. Так, у 2013 році ПрАТ «​​Сєвєродонецьке об'єднання Азот», яке входить до холдингу OSTCHEM (об'єднує активи азотної хімії Group DF), відремонтувало понад 1000 одиниць залізничного рухомого складу підприємства. Модернізація власного залізничного парку обійшлася підприємству в 14 млн грн.

«Наша продукція – мінеральні добрива – перевозиться до покупців залізницею в мінераловозах і цистернах. Оскільки збереження вантажу, який транспортується, значною мірою залежить від технічного стану залізничного парку, ми вкладаємо значні кошти в його модернізацію, – прокоментував Леонід Бугайов, Голова правління ПрАТ «​​Сєвєродонецьке об'єднання Азот». – Так, холдинг OSTCHEM виділив понад 14 млн грн на модернізацію нашого залізничного складу».

За словами Бугаєва, у 2013 році «Азот» відремонтував понад 1000 вагонів, напіввагонів, мінераловозів, цистерн і платформ. У результаті підприємству вдалося відвантажити 1 млн 200 тис. тонн продукції за 10 місяців 2013 року.

«Своєчасна доставка продукції кінцевому споживачеві та збереження її якості при цьому – одна з найважливіших складових злагодженої роботи підприємства. Ми прагнемо всіляко поліпшувати наші логістичні ланцюжки, робити їх надійнішими. Модернізація залізничного парку – один з кроків у  цьому напрямку, – прокоментував Олександр Халін, Генеральний  директор холдингу OSTCHEM. – Хочу також відзначити, що це – не просто інвестиція в один завод, це – інвестиція в холдинг. Адже всі підприємства, що входять до OSTCHEM, зможуть використовувати залізничний парк Сєвєродонецького «Азоту». Таким чином, від синергії, яка створюється в холдингу за рахунок оптимального використання ресурсів, виграють усі наші підприємства», – зазначає Олександр Халін.

За словами Халіна, на даний час власний парк залізничного транспорту покриває потреби OSTCHEM, проте при необхідності холдинг зможе орендувати залізничний транспорт. «Ми плануємо, що в перспективі наш залізничний парк збільшуватиметься адекватно зростанню обсягів виробництва OSTCHEM. Нині купівля нового транспорту не є економічно доцільною через високу ціну. Водночас, на ринку СНД достатньо нових мінераловозів, тому ціни на їх оренду прийнятні», – пояснює Олександр Халін.

Нагадаємо, що у 2013 році OSTCHEM вкладе 148,6 млн гривень у модернізацію та капітальний ремонт цехів ПрАТ «​​Сєвєродонецьке об'єднання Азот». Загальна сума інвестицій у чотири підприємства азотної хімії (ПАТ «Азот», ПАТ «Концерн СТИРОЛ», ПрАТ «​​Сєвєродонецьке об'єднання Азот», ПАТ «Рівнеазот») становитиме 1,4-1,5 млрд грн.

Окрім «​​Сєвєродонецького об'єднання Азот», роботи з модернізації залізничного рухомого складу проводяться і на інших підприємствах холдингу. Так, у ПАТ «Рівнеазот» було проведено цілий комплекс робіт у залізничному цеху служби директора з транспорту.

Зокрема, виконано реконструкцію зовнішнього освітлення станції «Заводська», автоматизовано та підключено до електричної централізації два стрілочні переводи, замінено 2000 шпал і 8 комплектів брусів стрілочних переводів, збудовано майданчик сухої очистки та підготовки вагонів на колії № 119, змонтовано та введено в експлуатацію маневровий пристрій на колії № 107 промивально-пропарювального пункту, виконано власними силами значний обсяг робіт з ремонту побутових, адміністративних приміщень та кімнат приймання їжі. Також проведено ремонт робочого приміщення  начальника зміни, з якого проводиться управління всією маневровою та поїзною роботою на підприємстві.

Інвентарний парк тепловозів «Рівнеазоту» складає вісім одиниць. Було проведено капітальний ремонт, який дозволив  продовжити на 10 років термін експлуатації  тепловоза ТЕМ-2 №2899; проведено також поточний ремонт в обсязі ПР-3 тепловоза №7114. Також  проведено капітальний ремонт крана КДЕ-253 з продовженням строку служби.

За 2013 рік у модернізацію залізничного цеху ПАТ «Рівнеазот» вклало понад 4,5 млн грн.

раскрутка сайтов в Санкт-Петербурге.
Бесплатные joomla шаблоны.
фильмы онлайн в hd качестве.